Ми робимо все можливе, щоб ваші покупки у нашому магазині були приємними та комфортними. Однак, якщо ви з якихось причин не задоволені своїм замовленням, ми готові допомогти вам з поверненням або обміном товару.
Повернення та обмін
Згідно з “Законом про захист прав споживача” ви маєте право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту його отримання. Ваше задоволення є нашим пріоритетом, тому ми робимо все можливе, щоб забезпечити вам зручний процес повернення.
Порядок повернення
- Перевірте товар: Переконайтеся, що збережене заводське упакування товару і він не має слідів використання. Усі ярлики та чеки також повинні бути збережені.
- Повідомте нас: Зв’яжіться з нашим консультантом, щоб повідомити про ваш намір повернути або обміняти товар.
- Надішліть товар: Відправте товар через службу доставки за адресою, яку вам надасть наш консультант.
- Номер декларації: Повідомте нашого консультанта про номер декларації, який ви отримали від служби доставки.
- Обробка повернення: Після отримання товару ми зв’яжемося з вами, щоб обговорити всі питання, пов’язані з обміном або поверненням грошей.
Важливо знати:
- У разі повернення або обміну через нашу помилку ми оплачуємо послуги доставки.
- При поверненні або обміні з інших причин, пов’язаних з вашими власними уподобаннями, витрати на повернення несе покупець.
- При надсиланні нам товару не вказуйте післяплату, оскільки наш кур’єр не може розрахуватися за товар у відділенні служби доставки.
Не соромтеся зв’язатися з нашою службою підтримки для отримання додаткової інформації або допомоги з процесом повернення. Ми завжди раді допомогти вам!